lördag 18 december 2010

Tack så jättemycket!!

Tack alla ni som grattade mig på min 2-årsdag!! Jag blev firad i två dagar, och jag hade riktigt riktigt roligt :)
På torsdagen som var min "riktiga" rezzdag anordnades en spontan spontan-fest på Connemara. Ett litet tappert gäng festade hela kvällen, med Apollon som DJ (han kapade streamen helt enkelt!) TACK Apollon och alla ni andra som kom! Det blev en minnesvärd kväll!!

På fredagskvällen överraskade RAJRAJ-gänget mig ordentligt med firande på RAJRAJ. Även detta blev en minnesvärd kväll (nu förstår jag varför aake var så angelägen om att vi skulle till RAJRAJ...hmmm :))!!

TACK alla ni!! Det är vid sådana här tillfällen man vet varför man är i SL, alla goa rara vänner!!

NI GLÖMMER VÄL INTE IKVÄLL!!

Christmas Party at OneLove ikväll kl. 22:00 (CET)
På högra sidan här kan ni läsa mera :))

OCH IMORGON KVÄLL!!


Heart and Soul on Tara Hill - kl. 21.00
MER INFO KOMMER HÄR SENARE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar