fredag 10 december 2010

Vilket proffs!!

Personalfest i rl gjorde att jag kom väldigt sent in i SL igår, så jag hann bara lyssna på två låtar med Sofia Talvik. MEN vilket proffs!! Vilken röst och vilket framträdande!! Helt klart finns hon i mitt medvetande framöver :))

TACK NEO, som jobbade i månader för att få Sofia till SL!!
TACK Stella som gjorde Sofias ava så himla söt!!
TACK Aallotar för den fina miljön som du byggde upp på nolltid!!
TACK OneLove för att ni ställde upp på så kort varsel och gjorde allt så proffsigt!!
TACK Sofia med stab för ett av de proffsigaste framträdanden jag har sett i SL, trots din ringa SL-ålder!! SUVERÄNT!!
TACK alla ni som skänkte pengar!!

Har jag nu glömt att tacka någon så ber jag om ursäkt. MEN vilken underbar kväll, VARFÖR gick jag på personalfest???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar