söndag 9 januari 2011

Stellas Rezparty

Ibland orkar man inte/vill inte/har inte tid att blogga, så har det varit för mig den här veckan.

MEN den som väntar på något gott :))

Stella fyllde ett år i måndags, Eon undrade om jag kunde fixa något åt henne och självklart!! Connemara-gänget ställde upp, mycket hysch-hysch, hon skulle ju inte få veta något! Kontaktade Gittrika några dagar innan för jag visste att MB skulle ju köra och samtidigt visste jag att Gitt säkert gärna ville gratta Stella. Hur kunde vi lösa detta? Men Gitt hade lösningen: hon ställde helt enkelt in MB!!!
TACK Gitt, DET är riktiga vänner det :)) Kraaam

Födelsedagsbarnet och Eon

Festen var planerad till kl. 22.00 då Stella borde vara inloggad, inbjudningar hade gått ut till några som blev invigda i hemligheten. Självklart var Stella inloggad lååångt innan dess den här kvällen!! Hon skickade IM om att Tara-simmen var borta och då blev jag ju orolig över att hon var på Connemara. Men ingen Stella där, så vi fick dekorera och göra i ordning i lugn och ro.

Några av gästerna...

Sedan kom nästa pärs, en förkyld DJ Ikaros hade fått strömavbrott och kunde inte komma in...Men efter lite jagande lyckades Blanka få tag på Apollon som på väldigt kort varsel ryckte in. TACK Apollon!!!!

DJ Apollon

Stella skickade IM och undrade vad jag gjorde. "Eh..jag är på en vintersim", svarade jag. Vad heter den undrade Stella förstås. En snabb koll i Search och så drog jag till med någon i högen. Självklart ville hon ha en LM dit...Det kunde ju verka skumt att skicka en SLURL till henne, så det var bara att sticka dit och ta en LM åt henne.


Till slut kom Eon in och han fick ta hand om henne :) När festen började lyckades Eon lura henne till Connemara och så var festen igång på riktigt. Vad skönt det var att vi hade klarat det, hon visste inget och blev överraskad, Stellasnuffs första riktiga rezzparty i SL!! Tråkigt nog kunde inte alla komma in på festen, Connemara tar bara 20 personer och det var fullt vid flera tillfällen.

TACK alla ni som kom in iaf, och TACK Blanka o Aake för all hjälp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar