söndag 27 februari 2011

Tack Veronica Franze för en riktig rysare !!!

Foto: Peppe

En hektisk lördag i RL, där det mesta gick snett men ändå redde ut sig i slutändan :)) Kom hem senare än beräknat och hade bråttom in i SL. Måste ju kolla det sista inför första festen på P&R Place, och det viktigaste av allt: att Veronica hade det bra inför sitt debut-uppträdande i Second Life.

Soundcheck dagen innan: Peppe, Rultan, Stella, Gittrika, Veronica och NEO

Men vi måste ju ha lite skoj också :)) Förena nytta med nöje !!

Lite småtekniska problem gjorde oss lite nervösa men tack vare en skicklig artist och en skicklig mentor (Peppe) så löste det sig precis i lagom tid :))

Foton: Peppe

Sedan bjöd Veronica på en riktig riktig rysare !!! Det är inte ofta jag ryser i hela kroppen av en sångröst, men den tjejen kan sjunga !! Kom ihåg hennes namn, Veronica Franze, och jag vågar satsa en hel del på att vi kommer att få höra talas om henne i framtiden, i båda världarna !! Om inte musik- och skivbranschen upptäcker Veronica så är de korkade!!! Dessutom är det en toppentjej, rolig och mysig, och jag är såå glad att jag fått äran att lära känna henne i SL :))

Ni som missade henne igår kväll får chansen ännu en gång, mer om det hittar ni i våra bloggar :))

När alla gästerna gått hem...
Efteråt blev det efterfest hos Peppe och mig, tack vare Ikaros fanns det dansbollar, jag hade totalt glömt bort det och fick ge mig iväg till Connemara för att låna dessa. Helt klart behövs en investering i dansbollsbranschen göras :)) Mycket folk kom, Peppe höll oss igång hela kvällen och det var sååå roligt med alla gäster !!! Dessutom passade Peppe på att bli ett år efter tolvslaget, så det blev lite tjoande och hurrande för guldprinsen :)) GRATTIS älskade !! TACK alla som kom !!

TACK alla som gjorde gårdagkvällen möjlig: Ingen nämnd, ingen glömd, men alla inblandade har gjort såå mycket, alla är vi kuggar i det stora hjulet. Såå roligt att jobba med er alla och jag ser fram emot fler projekt !!! TEAMWORK !!!

Tomt på Connemara...men ikväll !!! REZZPARTY för Peppe kl. 21.00

Ikväll firar vi Peppe på Connemara Hills med DJ Ikaros, kl. 21.00 !!! VÄLKOMNA!!

1 kommentar: