söndag 13 mars 2011

Ännu en superkväll med Veronica Franze :)

Igår var det dags för Veronica att uppträda igen, den här gången på Måndagsbörsen. Det var hemskt kul att vara på Gittrikas sim, på marken den här gången, jag tror aldrig jag har varit där.


Som vanligt rös jag när jag hörde Veronica sjunga, jag älskar din fantastiska röst, den är helt outstanding!! Det har varit såå roligt att få arbeta med dig, förutom din underbara röst så är du en glad, positiv och väldigt mysig tjej :)) Men du får sluta upp med att skrämma oss före varje uppträdande med krångel av streamar och program o.s.v. hihi. Skönt att du är så lugn av dig och inte blir uppstressad, ett riktigt proffs är du :))


Jag önskar dig all lycka på din artist-väg och hoppas verkligen att du återkommer till Second Life, både som privatpersonen och artisten Veronica, jag känner mig hedrad av att ha fått träffa dig och arbeta tillsammans med dig!!

Ha det bra tjejen, så hörs och syns vi på något sätt :))
Kraaam

Ger er en länk till Veronicas låtar (min favvis är Olycksfågel) på My Space: http://www.myspace.com/veronicafranze/music

3 kommentarer:

  1. Tack Rultan & Peppe för all hjälp. Håller med om Veronica hon är riktigt duktig, ödmjuk och trevlig, och rolig. (Och hon vann i Fia med knuff)

    Synd att Peppe inte kunde va med. Hälsa !! NEO T

    SvaraRadera
  2. Wow, Rultan! TACK, TACK, TACK!! Jag blir verkligen rörd! Det här hade aldrig gått utan din och teamets hjälp. Uppskattar verkligen allas hjälp och stöttning. Du, alla, har varit fantastiska! Ni har verkligen gjort ett hästjobb. Jag är glad att jag fick ta del utav det här. Känns skönt att jobba med seriösa människor!
    Vi kommer höras i framtiden! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Tack på er själva !!!

    Ni är underbara :))

    KRAM

    SvaraRadera