söndag 24 april 2011

Wonderland på Silent Night

Tänk så märkligt livet kan vara ibland. Igår kväll satt jag och funderade på Alice i Wonderland, som finns på olika ställen i SL, och var den befann sig just då. Ungefär två timmar senare kunde jag se i gruppchatten att den fanns på...Silent Night!!

Jag stack dit direkt, TP:ade Stella och sedan bar det av. För länge sedan gästade vi Wonderland och det var så kul att få åka den igen!! Vi avslutade med Ikaros' berg- och dalbana som vi nästan aldrig höll på att komma av haha. Men riktigt riktigt roligt hade vi denna kväll :)


Fler bilder från igår kväll kan ni se på Flickr: http://www.flickr.com/photos/rultan/

Tråkigt nog läggs Silent Night ner inom knappt en vecka, så skynda er att ta er dit innan det är för sent...
SLURL får ni här: http://slurl.com/secondlife/Silent%20Night/131/126/2513

3 kommentarer:

  1. Ja Wonderland är underbar :)

    Bästa köpet jag gjort i Second Life någonsin!

    SvaraRadera
  2. Får nog hålla med dig där :))

    Liite avis är jag :))

    SvaraRadera
  3. Aha, det var därför det kom i chatten ... jag borde ha hakat på dig Rultan.

    SvaraRadera