lördag 14 maj 2011

Fullspäckad fredagkväll

Tre fester, ett bröllop - så såg fredagkvällens program ut för mig. Men ibland kommer det saker emellan som man måste prioritera före, och så blev det igår kväll.

STORT GRATTIS iaf till Wizanna och Helene, och ursäkta att jag inte kom förbi och grattade er...

Bröllopet mellan trulte och JonasAltberg fick prioritet nr 1 iaf, trulte är delägare i Connemara Hills och jag ville vara med på hennes bröllop i Second Norway. Stella och jag var där, men bara under själva vigseln, datorerna klarade inte av laggen där riktigt. Brudgummen var grå, och därför blev det tyvärr inga bilder därifrån.


Walles fest inför Melodifestivalen var ett måste. Varken jag eller Stella kände oss speciellt sociala, men vi löste det bra tycker jag :) En bit från dansgolvet, men ändå så att vi kunde hänga med i local.
JÄTTEROLIG TRIVIA WALLE!!! (Men attans vad dåliga vi var emellanåt haha).
GRATTIS Stella som kammade in flest rätta frågor först!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar