onsdag 18 maj 2011

Ommöblering på bloggen

Fr.o.m. idag kommer aktuella events att läggas in till höger om inläggen. Jag kommer att påannonsera att events är på G i inlägg ibland, men text och ev. bilder finner ni här till höger. INGA events läggs in utan att jag har fått material av er eller att ni kontaktat mig. Bidrag emottages tacksamt!! :)
Events som sker på Connemara Hills och P&R kommer dock att få inlägg.

Till höger kommer jag också lägga in under rubriken "Mingel" vecko-aktuella länkar till Blanche's Arena där hon har tagit mingelbilder från olika events :). Själv tänker jag slöa på events och jag tycker att bästa mingelfotografen ska få credit för det hon gör!! Pöss på dig skitrumpa :)


I övrigt återgår jag till vad som var syftet med mitt bloggande när jag började för två år sedan: att skriva om min vardag i Second Life, och hoppas på att någon utanför SL kan känna sig frestad att prova på. Ibland kanske jag skriver om någon annan tanke som kommer över mig :)

1 kommentar:

  1. Gud vad gullig du är!
    TACK!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm

    ♡♡♡♡

    SvaraRadera