tisdag 30 augusti 2011

Meditationssugen?

Var lite sugen på att kolla olika meditationsställen i SL, så jag gjorde en Search och for runt till några olika ställen.

Stones's Meditation - en liten liten parcel, som inte var mycket större än det ni ser, men jag gillade musiken även om det bara var en låt som spelades. Rofyllt, mysigt.

Yume's Meditation - snygg Buddha-staty, men...jag har liite svårt för pop/reggaemusik när jag ska meditera...men kolla gärna in statyn.

Meditation Island - knäpptyst, endast vindspelet hördes vid den här platsen.
Bara en liten, liten ö, men jag gillade stället.

Planetarium Nalanda - stället som bara kändes såå rätt!!!
Men pass upp, går du in här så stängs dörrarna efter en stund, och du får famla dig fram med musen för att hitta dörren igen. Planetariet ingår i en större del, som finns på marken (ja, jag ramlade ner!!), som också är värt ett besök.

Jag hittade fler ställen på min dryga timmes "vandring", en del inte värda att skriva om, och andra som förtjänar ett eget inlägg. Lycka till med att hitta DITT favoritställe!!



3 kommentarer:

  1. Meditation På Connemara Hills :)

    SvaraRadera
  2. Tack jättebra tips :-) / Neo

    SvaraRadera
  3. Japp Blanka, meditation på Connemara Hills är alldeles utmärkt, något som vi ska anamma i framtiden :) Idéer finns i mitt lilla huvud :))

    Tack själv NEO!! :)

    /Rultan

    SvaraRadera