tisdag 6 september 2011

Ruttet!!

Det här meddelandet mötte mig imorse:

[2011/09/05 23:17]  GreenTown Lamb Feed Trough 1.12: This feed trough is badly rotten but can be restored by painting it with GreenTown paint (sold separately) before it completely rots. If not restored, it probably won't last more than a few more weeks.

[2011/09/05 23:17]  GreenTown Watering Tub: This water tub is badly rotten but can be restored by painting it with GreenTown paint (sold separately) before it completely rots. If not restored, it probably won't last more than a few more weeks.

Mat-hon och vattenbaljan höll alltså på att ruttna bort för våra får på Connemara Hills! Smart naturligtvis av skaparna att få in några extra Lindens förutom på maten. Men strunt samma, jag har själv gett mig in i den här leken och jag tycker det är kul!! Skyndade mig iväg och köpte lite målarfärg, det kostade mig ca 3 SEK sammanlagt att måla om. Och snyggt blev det :))  (Nästa gång ska jag nog måla mat-hon i någon roligare färg).
Klart att vattenbaljan blev blå, så lilla Cordelia vet var vattnet finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar