lördag 12 november 2011

Melodikrysset på Connemara Hills

Loan och Lången

Det är inte ofta jag är med på Kryzzet på lördagarna nu för tiden, men idag var det dags. Selma "kommenderade" mig igår kväll att vi skulle ha kryzzet hos mig, så det fick bli Connemara Hills eftersom det är Peppes och mitt HEM idag.

Selma, Kicki och Wiz (som hade svårt med filtbollarna idag och fick sätta sig utanför)

Det var trevligt även om jag kände mig GAMMAL där jag satt och försökte hänga med vad "kulsprutan" Syren sade på radion. Bra musik spelade hon, men ack så svårt jag hade att hänga med i hennes tempo...Nästa vecka är Eldeman tillbaka, då hinner hjärnan med iaf, och när låtarna spelas kan man ju hämta kaffe, eller kissa, eller...

Hunden Taish ville vara med förstås, Vanadis, Gojster, Rultis och Peppe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar