onsdag 14 december 2011

Luciatågen avlöser varandra

 
Lucia var Em Arabello

Igår kväll var det dags för Norge att visa Luciafirande. Lite förvirring uppstod bland oss i publiken, själv stod jag vid en scen och väntade, så jag missade när Luciatåget kom in.

Iendi, Aake och Em

Men utgången fick jag se iaf :))
Jag blev verkligen imponerad!! Luciatåget fixade att gå ut jättebra, helt utan bollar och med säkert en hel del lagg för dem så var det verkligen imponerande!! Snyggt jobbat!!


En härlig show fick se efteråt med Benno and his Cheerleaders, tyvärr blev det dåligt med bilder för min del för det var så grått :(. Men Lucian lyckades jag ta foto på efteråt iaf plus några bilder till.
Snyggt arrangerat hela kvällen, Boliglaget med Loan och Lången i spetsen!!

En person som lyckades ta massor med fina bilder trots en massa krascher för henne, var Ewa Aska. Jag rekommenderar er att kolla in alla bilder på hennes BLOGG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar