måndag 30 januari 2012

James - lillgrabben som växt ordentligt


Sedan flytten från Yadkin Valley har det varit trångt med prims för oss, så våra två barn - James och Erika -har vackert fått ligga stilla i mitt Inventory. Men äntligen har jag lyckats få loss lite prims, så barnkammaren är nu inredd. 

Yummie!!

Lyft upp mig mamma!

Ett besök till Zooby's gjordes också där man har utvecklat barnen, så nu ska man sköta sig som förälder! Det ska badas, matas, bytas blöjor och sovas, annars är inte barnen glada. För mig är ju detta ett jättelyft, med tanke på alla breedable-djur som jag har. Jag gillar när det läggs lite ansvar på pinalerna, för mig är det INTE pixel-djur eller pixel-bebisar! Var och en har sitt SL...och det måste respekteras.

Erika och James - syskonen som gärna ligger i samma säng.

Hur som helst, både Peppe och jag tycker att föräldraskapet har nått nya möjligheter och nya nivåer för oss nu. För mig som har det tufft i RL just nu också, så känns detta som "lagom" förströelse i SL, jag är inte särskilt social just nu, och trivs bäst i ensamheten, med bara några enstaka vänner i taget. Så nu är mitt mål att bli korad som SL's bästa mamma haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar