måndag 7 maj 2012

Happy Rezzday Polle!!

Det får bli i efterskott eftersom det här inlägget inte hinner läggas in innan klockan slår midnatt. Bröllopsfesten i lördags blev ju som avslutning en kombinerad bröllops- och rezzdagsfest :))


Själv loggade jag ut när Ewa och Polle sa hej då där vi hade bröllopsfesten efter vigseln, jag ägnade mig åt att titta på TV en stund och såg sedan ett offline-IM där det stod att Rammstein var på Yadkin Valley!!
Det var bara att logga in förstås, tyvärr var de nästan färdiga men jag hann höra sista låten. Jag hade själv varit med under dagen och hjälpt till med dekorationerna för Polle, men tror ni rultan förstod att det var SAMMA kväll rezzfesten skulle ske? Näää....men där var naturligtvis brudparet och bröllopsfesten kunde fortsätta parallellt med rezzdagsfesten.

Nej då, det snöade inte på Yadkin, det var SKUM!

Men slutet gott, allting gott, det var fullt ös på Gimle och tack Ikaros för alla ölen!!! Jag hade faktiskt kvar när jag loggade in idag :)) TACK Kicki för DJ:andet, det var härligt att höra dig prata dalmål, fortsätt med det!! Pöss alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar