lördag 12 maj 2012

Nej, det är ingen "fnurra" på tråden...


Rykten uppstår så lätt i SL, och den uppmärksamme har säkert märkt att Peppe inte är online så väldigt ofta nu för tiden. Därför ska jag berätta exakt hur det är innan en massa falska rykten sprider sig.

Peppe har mycket i RL just nu, han trivs med livet och mår väldigt bra, men tiden räcker inte till riktigt för honom och SL. Jag är väldigt glad för hans skull och unnar honom den lycka han känner just nu, vi har kontakt via telefon och MSN och jag gläds med honom hela tiden. Vi är fortfarande lyckliga tillsammans, och de få gånger som han är online kommer vi att vara tillsammans och njuta varenda sekund, så ser ni honom online, räkna inte med att vi kommer vara speciellt sociala :)

Eftersom det blir mycket "ensam-tid" för mig nu, så har jag planer på gång, så snart kommer det att hända saker, men först blir det Irländsk afton på söndag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar