söndag 20 maj 2012

Tjejmiddag


På lördagen kl 14.00 var vi ett gäng tjejer som träffades för att gå ut och äta middag. Ett gäng med bara tjejer är väldigt trevligt i SL, det känns som att utan killar så blir det en annan stämning. Man kan vara sig själv och inga roller behöver spelas, som det tyvärr kan bli tillsammans med grabbar, medvetet eller omedvetet.

Ewa, Jändi, Kicki, Svessa, Rultan och Lena


I vilket fall som helst, så hade vi en väldigt trevlig eftermiddag, det var champagne innan maten, fyrverkeri (som Ewa trollade fram), förrätt och för min del två middagsrätter, samt dessert, Bloody Mary och kaffe. Man blev verkligen hungrig i RL också kan jag lova :)) Restaurangen vi åt på hette: "The Lobster Claw Restaurant". Det kostade 100 L att ta sig in och sedan var det obegränsat med mat och dryck.

Ewa, Svessa, Kicki

Lena, Rultis, Jändi

TACK för en trevlig eftermiddag tjejer!!!

Efter middagen blev det en kaffe i baren, och därefter stack några av oss iväg och shoppade :))


The Lobster Claw Restaurant

2 kommentarer:

  1. Åhh.. tråkigt att jag inte kunde närvara, hade en RL-konfirmation jag var tvungen att närvara vid!
    Ni ser ut att ha en jättemysig eftermiddag :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle aldrig ha tagit den där tredje drinken. Det måste ha varit efter den som jag totalt tappade omdömet och köpte foppatofflor!! på vår shoppingrunda.

    Tack för en mycket trevlig eftermiddag!

    SvaraRadera