torsdag 14 juni 2012

Invigning Svampen på lördag!

P.g.a. omständigheter i båda världarna så kan man säga att min tidsplanering ligger lite efter. Men i vilket fall som helst så blir det INVIGNING PÅ SVAMPEN på lördag kl. 21.30.

I skrivande stund är DJ:s och artist inte klara ännu (det var där tidsplaneringen sprack), men det är ju flera dagar kvar haha. HOST blir: Blanche Argus!!

Som sagt, någon inbjudan i grupper kommer inte att gå ut, utan så fort jag vet mer kommer jag att göra en inbjudan och skicka ut till mina vänner, som jag sedan hoppas att ni sprider vidare. Ni kan även joina gruppen: "Svampen/Mushroom", klicka bara på min profil och gruppen, så kan ni joina.

En intervju med mig om Svampen går att läsa på Blankas blogg.

Mer info kommer alltså, men boka in lördag kl. 21.30 :))

VARMT VÄLKOMNA!!!

1 kommentar: