söndag 3 juni 2012

Min bror Tex

Fick ett brev härom kvällen av min SL-bror Tex, med foton. Det går visst inte så bra för honom just nu...
"affärerna går dåligt, strömmen bryten, fogden tog mit flashiga skrivbord o pc. Kort sagt är jag tillbaka på medeltiden"

"Din bror i sitt nya hem"

"hur länge ska torkad fisk koka över öppen eld"

"tar en klunk och gnaver i mig lite rått kött så länge"

"fogden kan behålla skrivbordet o pc:n - han missa den här :)))"

"ingen tur med fruntimmer heller...tror hon hette Marianne de la Flat, men hon var rätt mager redan när vi träffades"

"den här hette Lillen det vet jag säkert...men han kunde inte låta bli kvigorna so han hamnade här"

Förstår ni att jag är orolig för lillbrorsan?? För säkerhets skull stack jag iväg till honom för att kolla läget (speciellt för att se hur den där kassakistan mådde).

Jodå, den såg ut att må bra, fullmatad skulle man kunna säga

Sedan började brorsan surra om sitt ex' hjärna, som var på bokhyllan...

Suck...det var ganska deprimerande att vara där måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar