lördag 15 september 2012

Så nära men ändå så långt borta...

Yadkin Valley låg nere flera timmar igår, själv försökte jag ta mig dit kl 16 och vid meditationen tre timmar senare togs det upp om att Yadkin fortfarande var ointagligt.

Där, på andra sidan vattnet ligger Yadkin Valley, men helt oåtkomligt. Se men INTE röra!! Ett försök att ta sig dit slutade med ett besök på havsbotten.
Direkt efter meditationen stack Rultan iväg för att kolla upp det hela. Fick genast hjälp av RGF (efter Skype-förfrågan till Jändi om vilka vi hyr av) som bara kunde konstatera att de inte kunde göra något. Efter instruktioner fixade jag en ticket till LL, som MAX 2 min efter ivägsändandet restartade simmen. Allt kunde ses från grannsimmen Gimle Valley.

En STOR dag för Rultan - möte med en livs levandes Linden!!
Snyggt jobbat LL!!

4 kommentarer:

  1. Att jag missade ett sånt storbesök!!!

    Tack igen rultan för din heroiska insats där du också lyckades hålla mina nerver i styr :)

    SvaraRadera
  2. Hihi tack själv :)
    Jag var allt lite pirrig själv ska jag motvilligt erkänna...

    SvaraRadera
  3. Underbart vaket agerat, Rultan!!!
    Respekt och kram

    SvaraRadera
  4. Tack Apollon!

    Jag var ju bara tvungen att fixa så din fest kunde bli av :) Tur för LL att de var så snabba, annars hade jag jagat dem med blåslampa!!

    Kram

    SvaraRadera