torsdag 18 juli 2013

Dags för SVAMPFREDAG igen!!

Så här i början av svamp-perioden har jag inbjudit Örebro kommuns Svampexpert till en timmes föreläsning om giftiga och ogiftiga svampar. Föreläsningen startar på Svampen 19 juli kl. 22.00.


NEJ, jag skojar bara :)

Vi kör ett Fredagsparty istället kl. 22.00, SVAMPFREDAG på Svampens Restaurang med blandad musik, allt från Harry Brandelius till dagens musikstilar. Dessutom har DU chansen att önska DIN favoritmusik.
VÄLKOMNA till en helt galen Fredag på SVAMPEN!!!

http://maps.secondlife.com/secondlife/Yadkin%20Valley/39/50/22

2 kommentarer:

  1. Men Rultan då...den rubriken fick mig på fall!!! Jag är svamptokig nämligen :) Men kanske du kan servera varm svampmacka till musiken???----jag kan hålla med kantareller!

    SvaraRadera
  2. Jaaa Loan!!!
    Jag tar fram smörgåsgrillen så fixar du kantarellerna :)

    SvaraRadera