söndag 21 december 2014

Insamlingspengarna finns nu hos Cancerfonden.


Det blev en lång resa för insamlingspengarna från Blanka-kvällen den 29 november. Först tog det en vecka innan pengarna kom över till Paypal, sedan ännu en vecka med att skapa överföringskonto hos PayPal, skicka pengarna till mitt bankkonto för att slutligen betala direkt till Cancerfonden. Attackerna mot Telia gjorde också att överföringen från PayPal försenades med två dagar.

Jag lovade att ge en redovisning av pengarna och det tänker jag göra. För mig som arbetar med ekonomi och redovisning är det en självklarhet att redovisa andras pengar!

Jag vill också passa på att hälsa från Blanche/Blanka så mycket till er alla för Blanka-kvällen, den kvällen levde hon på i många dagar :). Hon var lika rörd dagen efter som kvällen innan och sände massor av tack till alla.

Nu hoppas vi alla att vårt bidrag kan ge en liten liten knuff framåt i cancerforskningen.

TACK alla som bidrog till Cancerfonden under kvällen och vid andra tillfällen, både inom SL och utanför :)

Insamlingen är fortfarande öppen fram till den 29 december, spargrisarna finns fortfarande på plats, om ni har en linden över :).

60 000 Lindens överfört från Spargrisen till Rultan.
Mail från LL om att överföringen till PayPal är genomförd, tog en vecka.
Dollar från Linden Labs och vad det blev i SEK, överfört till bankkonto.

ÄNTLIGEN! Pengarna hos Cancerfonden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar