fredag 8 maj 2015

Idag räddade FanFan min dag!

Sitter här och tårarna rinner på mig....av rördhet.
FanFan, som videobloggar, har gjort en video om relaxen på Reykja och det gjorde mig så glad, tacksam och rörd!

Det är så sällan vi får uppskattning för det vi gör, och det här är den finaste uppskattning jag fått i Second Life!

Något vi alla borde tänka på, ge och visa uppskattning för ALLA våra eventsmakare som lägger ner jättemycket tid för att vi alla ska få ha roligt och trivas i vårt Second Life.

TACK FanFan, du räddade min dag idag och nu ska jag ge mig iväg till jobbet med ett leende på läpparna. Hoppas ni alla tar en titt på allt som FanFan gjort, hon är en mycket duktig filmare!!

Skickar en länk till videon, mest för att ni ska uppmärksammas på FanFans bloggande om SL via videofilmer. Visste ni förresten att FanFan har gjort många bra videos? Bl.a. om Ewas och Jespers SAREK & Icehoel, en film som också lockar fram tårarna hos mig, glädjetårar!!

Meditationen:



Videon om SAREK & Icehotel: https://www.youtube.com/watch?v=Y91qmoIpeWE


1 kommentar:

  1. Awww Tusen Tack... ber också om ursäkt för att jag skulle sagt Reyka istället för Yadkin... precis när jag sa det kom jag på att jag sa fel.. Men jag tror vi klarar oss va haha..
    Tack Goding och tack för de fina orden <3
    Ledsen att jag inte hinner komma så många ggr men försöker planera in dem så ofta det går :)
    Kram och ha en underbar helg :)
    /FanFan

    SvaraRadera