torsdag 9 augusti 2012

Jag är inte sämre människa...

...än jag kan ändra mig!!

Det blev en kort kort paus från bloggandet istället, jag fortsätter ett tag till, men kommer att dra ner på själva skrivandet och istället fokusera mer på bilder och mindre text. Ja, jag vet att jag skrev att jag var less på att fota...men det tycks sitta i ryggmärgen det där med fotande, kom på mig själv igår med att fota...

Ibland kommer jag att skriva förstås, men bara när jag själv känner för det, jag vill inte ha skrivandet som en press på mig utan bloggen ska vara på MINA villkor :)

TACK Blanka, Loan, Vanadis och Sjöfn för era stöttande och pushande ord, ni kanske bidrog till att jag fortsätter :))

Tagen på bar gärning...kameran bara åkte fram...

3 kommentarer:

  1. Känns alltid lättare när man för göra "om man vill" än "om man måste" göra tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt Vanadis, och tyvärr är det man själv som sätter de där kraven på sig själv.

    SvaraRadera